Monday, October 17, 2011

Pantai Kelanang, Banting - somewhere in July 2011

Ermmm...lama sgt rasanya x update² blog..dah berbulan-bulan...eeeehhhh! last update February, mean...dah 8 bulan!! Fuh......nk wat camne...keje "kulikutif" cam ni  la kan...kena rajin skit kumpul tin, kalu x mmg x brasap la dapur tu...mkn ikat pewot jew...*kalu leh jd selim melim cam cik kerengga tu, x pe la gak kan...ermmm..hampeh!*

Tp dlm busy² tu..sempat gak lah "kaki melangkah" nun ke hujung kampung..Hulu Langat...Nun sana tu kat Banting...
Masa, tarikh dan waktu: somewhere in July 2011

Here it goes...some of the photo yg aku amek. Ermmm...guna camera fon aku jew..Sony VivaPro U8i..
*niat di hati...bharap smoga bole date ngan sayang Nikon D3100...aishhh...tp ntah kapan...*


aku: pemilik camera enfon yg bercita² tinggi mnjd seorang jurugambar!
mau teguling kat tepi bukit ni time amik gambar...curam jg bukit ni...

The Lighthouse of Jugra
aku: The hilltop venue, has become famous for its lighthouse and beautiful sunsets and also to be reckoned as home of paragliding enthusiasts

Sungai Langat
Aku: saujana..mata memandang...

Turun je dari bukit...terus gerak menuju ke Pantai Kelanang, Banting. Ari tu time surf Flickr, jumpa la gambar sorng insan ni snap picture kat Pantai Kelanang...cantik banget!! So, aku pun apa lg...mula la meng'google' 'search'kan kat mana terletaknya Pantai Kelanang ni..pantai ni letaknya dekat² jer dgn Morib..
Kondisi:
0 = Sangat Tidak Bersih
10 = Sangat Bersih
ermmm...aku bagi markah 8.5 la..not bad la, bersih juga pantai dia..*sila ambil perhatian bahawa ini adalah rating time aku pegi..x tau la kalu skang dh jd smakin cantik ataupun...sebaliknya..ermm..*

So, ni lah hasil snapshot dari camera enfon ku...


aku: beautiful sunset view....


 
aku: sgt sayang pada kasut merah aku nih...ermm...aku suka sgt pic ni!
*"eh..eh..cam poyo je...cam lawa sgt pic ni..! hoh...!"

aku: lagi²...si sepatu merah ini...

aku: nak pegi lagi skali!!! x puas hati coz ari tu x dpt mandi! ermm..

Aku..memang nak gi lagi tempat ni. Maybe, kali ni..aku nk angkut bekas BBQ skali....leh bakar²..sambil "kecebas kecebus" kat air laut tu....aiihhhh...best!!!

Aku: ermmm...pasni, pasti rindu dengan sorg akak kt ofis aku ney...yg aku slalu angkut skali time aku nk gi snap² photo...*kak zaiazlina, pasti windu sama kamu nanti*

No comments:

Post a Comment